Vraag hier de verhuizing van je

ActiveCampaign account aan

~

Nederlands account en ondersteuning

Bij ons behoud je je Nederlandse ActiveCampaign account en wij ondersteunen je in het Nederlands

]

Unieke Software

Geen enkel programma doet 100% wat jij wilt. Daarom ontwikkelen wij onze eigen software, zodat we nog meer automatisering kunnen bieden van processen die je vaker dan 1 keer doet.

q

Voorkom dat je e-mails in de spambox komen

Wij hebben unieke software geschreven, waardoor 98% van je e-mails vanuit ActiveCampaign in de belangrijkste Inbox van je contacten komt.

Je hebt een ActiveCampaign account of een account bij Mailblue, maar je wilt graag gebruik maken van de extra’s die wij je bieden, zoals software om je e-mails uit de spamfilter te houden of om volledig uitgeschreven contacten automatisch uit je account te verwijderen.

Vraag dan hieronder de verhuizing van je ActiveCampaign account aan.

Belangrijk om te weten

  1. Je account blijft onveranderd.
  2. Je verliest geen contacten of gegevens.
  3. Je kunt gewoon blijven inloggen zoals je tot nu toe altijd deed.
  4. Alle koppelingen blijven werken.
  5. Je account blijft volledig in het Nederlands. De ondersteuning krijg je straks van ons, en is dus ook volledig in het Nederlands.
  6. Je krijgt toegang tot je eigen mijnsitesmid account waarin je zelf je ActiveCampaign account kunt upgraden of downgraden. Hier vind je ook de facturen.
  7. De prijzen van je account blijven gelijk aan je huidige prijzen.
  8. Het verhuizen is heel simpel. Je hoeft alleen onderstaand formulier in te vullen en akkoord te geven op een e-mail die je van ons ontvangt. Wij verzorgen de rest.

Vul onderstaand formulier in en wij zorgen ervoor dat je account bij ons wordt ondergebracht

Stap 1 van 2

  • ActiveCampaign admin url
  • Dit is je account url wat je zit in de url balk wanneer je ingelogd bent in ActiveCampaign. Dus bijvoorbeeld voorbeeldaccount.activehosted.com (waarbij voorbeeldaccount je eigen url moet zijn).
  • ActiveCampaign Admin email adres
  • Niet nodig als je direct bij ActiveCampaign zit. Mocht je bij een andere ActiveCampaign partner zitten, dan hebben we hun (support) email adres nodig om de verhuizing aan te kunnen vragen.

Je kunt gewoon blijven inloggen zoals je altijd deed. Er verandert helemaal niets in je automatiseringen en je contacten.

We zorgen dat je zonder gedoe over kunt stappen naar ons.